Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019

40ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ 17-19/10/2019 - ΙΩΑΝΝΙΝΑ

Έχω τη χαρά να συμμετέχω στο 40ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ, το οποίο διοργανώνει η HCS (Ελληνική Καρδιολογική Εταιρεία) και αποτελεί το μεγάλο ετήσιο καρδιολογικό γεγονός της χώρας, στα ΙΩΑΝΝΙΝΑ, 17-19 Οκτωβρίου 2019.

Το Πανελλήνιο Καρδιολογικό Συνέδριο θεωρείται και είναι το κορυφαίο επιστημονικό συνέδριο στην Ελλάδα, όσον αφορά τα καρδιαγγειακά νοσήματα. Αποτελεί την πλέον καταξιωμένη επιστημονική εκπαιδευτική εκδήλωση στη χώρα μας για την Καρδιολογία και ευρύτερα για την Καρδιαγγειακή Ιατρική.

Σάββατο, 28 Σεπτεμβρίου 2019

«5ο Πανελλήνιο Αρρυθμιολογικό Συνέδριο» - Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Είχα τη χαρά να παρακολουθήσω το εξαιρετικά ενδιαφέρον και άκρως ενημερωμένο «5ο Πανελλήνιο Αρρυθμιολογικό Συνέδριο», το οποίο διοργανώνει η Ελληνική Ρυθμολογική Εταιρεία και πραγματοποιήθηκε από 27 έως και 28 Σεπτεμβρίου 2019, στην αίθουσα Ν. Σκαλκώτας, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.



Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2019

Τρίτη, 3 Σεπτεμβρίου 2019

Συνέδριο της Ευρωπαϊκής Καρδιολογικής Εταιρείας και Παγκόσμιο Συνέδριο Καρδιολογίας, Παρίσι - Γαλλία 2019.

Συνέδριο της Ευρωπαϊκής Καρδιολογικής Εταιρείας και Παγκόσμιο Συνέδριο Καρδιολογίας, Παρίσι - Γαλλία 2019.
(ESC and World Congress of Cardiology - Paris 2019).

Το συνέδριο της ESC 2019, που φέτος διεξάγεται και ως Παγκόσμιο Συνέδριο Καρδιολογίας, είναι η μεγαλύτερη συγκέντρωση επαγγελματιών υγείας που είναι αφιερωμένη στην καταπολέμηση των καρδιακών παθήσεων. Αυτή η

Πέμπτη, 6 Δεκεμβρίου 2018

Τα κορυφαία οφέλη για την υγεία από την πεζοπορία!

Τα κορυφαία οφέλη για την υγεία από την πεζοπορία!
Ξέρετε ότι η πεζοπορία είναι καλή για την υγεία σας. Αλλά ξέρετε πόσο πραγματικά ωφέλιμη είναι και τι πραγματικά προσφέρει;

  • Βελτίωση της καρδιοαναπνευστικής ικανότητας (καρδιά, πνεύμονες, αιμοφόρα αγγεία). 
  • Βελτίωση της μυϊκής ικανότητας. 
  • Χαμηλότερος κίνδυνος στεφανιαίας νόσου και εγκεφαλικού επεισοδίου. 
  • Χαμηλότερος κίνδυνος υψηλής αρτηριακής υπέρτασης και διαβήτη τύπου 2. 
  • Χαμηλότερος κίνδυνος υψηλής χοληστερόλης και τριγλυκεριδίων. 
  • Χαμηλότερος κίνδυνος καρκίνου του παχέος εντέρου και του μαστού και ενδεχομένως καρκίνου του πνεύμονα και του ενδομητρίου. 
  • Αυξημένη οστική πυκνότητα ή βραδύτερη απώλεια οστικής πυκνότητας. 
  • Μειωμένη κατάθλιψη και καλύτερη ποιότητα ύπνου. 
  • Χαμηλότερος κίνδυνος πρόωρου θανάτου (Εάν ασκείστε 7 ώρες την εβδομάδα, ο κίνδυνος πρόωρου θανάτου σας είναι 40% χαμηλότερος από κάποιον που δραστηριοποιείται για λιγότερο από 30 λεπτά την εβδομάδα.) 
  • Έλεγχος σωματικού βάρους, η πεζοπορία καίει 370 θερμίδες ανά ώρα (για άτομο 70 κιλών).